Архів новин: 2017

Архів: Січень Лютий Квітень Травень Червень Липень

February 8, 2017 Oro Inc. invites you to the 10-th OroMeetup in Kiev.
February 8, 2017 Oro Inc. invites you to the 10-th OroMeetup in Kiev. You will hear about:<br> "Unit and Functional Testing with Symfony2" with ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-01-30 10:53:55.376831


Компания SimCorp приглашает Вас на ежегодный курс по изучению языка программирования APL
<p align="justify"> Курс является бесплатным для тех, кто пройдет предварительное тестирование. Состоит из 8 практических занятий с конкретными з ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-01-31 14:28:22.376974


GlobalLogic приглашает на Root Linux Conference
GlobalLogic приглашает на Root Linux Conference — масштабную конференцию по Linux, Embedded и open-source-разработке! В программе конференции — ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-02-07 16:02:44.448029


The KPI-OPEN 2017 official online registration has started!
The KPI-OPEN 2017 official online registration has started! We invite the higher education institutions to delegate the teams and register them o ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-04-27 19:15:49.909173


Компания Oro, Inc. - Платиновый Спонсор 12-й Олимпиады по программированию KPI-OPEN 2017
<br><strong>Компания Oro, Inc.</strong>, один из самых крупных и влиятельных игроков на рынке eCommerce - важнейшего инструмента для бизнеса любого ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-05-04 18:21:00.391775


CyberBionic Systematics Training center of the Information Technologies invites to the free webinar "Business Analyst and Programmer - two in the boat"
<br><strong>The free webinar "Business Analyst and Programmer - two in the boat"</strong> will take place on May 16, 2017. <p align="justify"> We ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-05-12 18:42:43.928216


Компанія MacPaw – Золотий Спонсор 12-ї Олімпіади з програмування KPI-OPEN 2017
<br><strong>Компанія MacPaw</strong>, успішна українська компанія, яка розробляє першокласні продукти для MacOS та iOS, підтримує Дванадцяту відкри ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-06-08 14:34:55.363129


Компанія Lenovo – Призовий Спонсор 12-ї Олімпіади з програмування KPI-OPEN 2017
<br><strong>Компанія Lenovo</strong>– лідер у розробці й виробництві інноваційних технологічних рішень для дому та бізнесу у світі, виступає Призов ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-06-19 20:32:18.709139


Зустріч у форматі OroMeetupDev від компанії Oro, Inc. - Платинового Спонсора 12-ї міжнародної олімпіади з програмування KPI-OPEN 2017!
Запрошуємо Вас на зустріч з Антипенко Іллею та Денисом Малавським - PHP Developer і Team Lead компанії Oro, Inc. <p align="justify"> Тема зустріч ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-06-21 15:54:37.121795


Компания SIM-Networks - Официальный Партнер 12-й международной олимпиады по программированию KPI-OPEN 2017
<br><strong>Компания SIM-Networks</strong> - западногерманский хостинг-провайдер, поддерживает Двенадцатую открытую международную студенческую олим ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-06-23 09:45:45.687795


Компанія VPS.ua – Призовий Спонсор 12-ї міжнародної олімпіади з програмування KPI-OPEN 2017
<br><strong>Компанія VPS.ua</strong> спеціалізується виключно на VPS / VDS (віртуальні сервери), тому що це ідеальне хостингове рішення. <p align= ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-06-27 14:26:35.735932


Jazz'n'Guitar Spectrum at kpi-open 2017 by openARTstage
Aрт-вечер в Зале Ученого Совета КПИ! <p align="justify"> Приглашаем насладиться прекрасной музыкой и вокалом летнего Киева! <p align="justify"> ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-07-03 13:09:24.563937


Online broadcast of the results of the first round of KPI-OPEN 2017
Dear friends, <p align="justify"> Online broadcast of the results of the first round of KPI-OPEN 2017 look here: <p align="justify"> </strong> ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-07-04 16:50:23.258394


Онлайн трансляция результатов второго тура KPI-OPEN 2017
Дорогие друзья, <p align="justify"> Онлайн трансляцию результатов второго тура KPI-OPEN 2017 можете посмотреть здесь: <p align="justify"> </st ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-07-06 11:08:13.562201


Upsolving of KPI-OPEN 2017 tasks
Дорогі друзі! <p align="justify"> Дорішування задач KPI-OPEN 2017 відкрито: </strong> <a href="http://kpi-open.kpi.ua" target="_black"><b>KPI-O ... (читати далі)

Автор: kpiopen, опубілковано: 2017-07-14 13:29:42.895930


Останні новини